Проблема!! IMOU Bullet 2E 5MP (IPC-K3DP-5H0WF)

R_Doctor

New member
Прошу допомоги, купив три камери, встановив, підключив до WIFI налаштував спрацювання на рух, зону визначив, запис на картку налаштував, карту памяті відформатував, прошивку оновив через додаток, дві камери рух бачать та пишуть на картку, а одна вночі перестала вести запис на спрацювання і не спрацьовує на рух людей, картинку передає нормально і все. Усі повзунки ввімкнено, картка памяті знову фідформатована, але камера ні на що не реагує, не вмикає прожектор і т.д. Я наслуханий про супер надійність даних камер і т.м. але що б камера частково вийшла з ладу через два дні після установки, дивно. Купував Тут що робити, як діяти, клієнт буянить, хоче нормальну камеру. Дякую.
 

Техпідтримка VidiMost.com

Спеціаліст
Команда форуму
Прошу допомоги, купив три камери, встановив, підключив до WIFI налаштував спрацювання на рух, зону визначив, запис на картку налаштував, карту памяті відформатував, прошивку оновив через додаток, дві камери рух бачать та пишуть на картку, а одна вночі перестала вести запис на спрацювання і не спрацьовує на рух людей, картинку передає нормально і все. Усі повзунки ввімкнено, картка памяті знову фідформатована, але камера ні на що не реагує, не вмикає прожектор і т.д. Я наслуханий про супер надійність даних камер і т.м. але що б камера частково вийшла з ладу через два дні після установки, дивно. Купував Тут що робити, як діяти, клієнт буянить, хоче нормальну камеру. Дякую.
Я не зовсім розумію чому ви шукаєте відповідь тут, а не там де купили? Зверніться за консультацією або за заміною пристрою, 2 дні ж пройшло з дня покупки, нащо ви час витрачаєте? Ми продаємо офіційні пристрої з офіційною гарантією, там де ви купили можливо інша ситуація, але нехай несуть відповідальність за свої пристрої.
 

R_Doctor

New member
Я не зовсім розумію чому ви шукаєте відповідь тут, а не там де купили?
я не знав що це форум техпідтримки продавця, я думав що це форум загальний по камерам dahua, мені цікаво чи такі випадки бувають, з чим повязані можуть бути, що перевірити самому можливо глюк не вартий хвилювань і легко виправляється. Ви б написали на головній в шапці типу форум підтримки клієнтів VidiMost я б пройшов повз
 

Техпідтримка VidiMost.com

Спеціаліст
Команда форуму
це форум загальний по камерам dahua
Ми створили форум на загальних підставах для інженерів-інсталяторів України, щоб вони ділились досвідом, це технічний форум, не зовсім для кінцевого споживача. Бо ми працюємо в оптовій торгівлі системи безпеки вже більше 15 років і знаємо, що є технічні питання, які варто описувати і вирішувати. Але ми не закладали в це ідею - що хтось буде возити з аліекспрес камери, продавати їх, заробляти на цьому, а ми будемо технічно підтримувати ці пристрої і вирішувати проблеми цих продавців. В Україні продаються офіційні пристрої, база серійних номерів у нас є і ми готові з приводу них поспілкуватись.
мені цікаво чи такі випадки бувають, з чим повязані можуть бути, що перевірити самому можливо глюк не вартий хвилювань і легко виправляється.
А чому ви соромитесь подзвонити продавцю і це запитати? Я про це мав на увазі. Ви витрачаєте час на вирішення проблеми, яку має вирішувати продавець. Я ж вам як краще раджу, а ви ображаєтесь.
Такі випадки бувають, це може бути брак, це може бути конфлікт флешки, це може бути програмна помилка і потрібно оновлювати камеру або просто скинути на заводські.
 
Зверху