Підключення вживаних камер IPC-F22AP та IPC-T22AP

saman

New member
Доброго дня.

Наявне обладнання:
  • реєстратор DHI-NVR2116-4KS2
  • камери IPC-F22AP та IPC-T22AP
Передісторія:
Є камери абсолютно нові, "з коробки", є такі, що вже використовувалися.
Якщо нові камери під'єднати через PoE-світч до тієї ж мережі, що й реєстратор, за допомогою вбудованого ПЗ реєстратора (на моніторі, або через веб-інтерфейс) виконати сканування мережі і додання камер, - все одразу працює без проблем. Не ініціалізовані камери, знайдені в результаті сканування, просто ініціалізуються натисканням відповідної кнопки (нічого самому вводити не треба), і все. Пароль не задається.
Однак, із тими камерами, що були у використанні, так не виходить. В результаті сканування вони знаходяться, додаються, але зображення не видається: система хоче вводу пароля.
Між тим, скоріше за все, ці камери використовувалися абсолютно точно таким же чином, як описано вище. Тобто, пароль їм не задавався.

Нюанси, виконані дії:

  • Кнопки скидання налаштувань на вказаних камерах немає.
  • За допомогою Config Tool сканував QR для камери (не той, що на етикетці, а той, що видає утиліта на вкладці скидання пароля), та відсилав на support_gpwd@htmicrochip.com
    У відповіді кажуть, що або відскановано щось не те, або помилка у рядку, отриманому від QR-сканера. Все неодноразово перевірялося, було декілька відправлень.
  • Вірогідно, проблема в тому, що мова йде про камеру, а вказаний спосіб скидання може працювати лише для реєстраторів (?).
  • За допомогою Config Tool експортував XML-файл, відправляв на support.usa@dahuatech.com
    Пишуть, що у своїй базі пристрою за S/N не бачать. Мовляв, купували не в нас, а в якійсь третій країні. - Ідіть туди, де купували.
  • В додатку DMSS способів скидання пароля для камери не знайдено.
  • За допомогою додатку IMOU Life сканувався QR на етикетці камери. Для скидання пароля, вводився код активації (восьмизначний) з етикетки. - Пише "невірний пароль".
  • Вірогідно, значення має обліковий запис користувача IMOU Life: скидати треба з того ж запису, з якого виконувалася ініціалізація (якщо виконувалася за допомогою додатка IMOU Life).
  • Вказання коду активації як пароля в ПЗ реєстратора (монітор / веб-інтерфейс) не допомагає.
  • Якщо 4 рази невірно ввести пароль, обліковий запис на камері блокується. Як мінімум, одна камера в такий спосіб вже заблокована. Викидати її тепер не хотілося б.
  • Раніше камери були в мережі 192.168.150.0 Додання вживаних камер в таку ж мережу питання не вирішує. Додання в мережу 192.168.1.0 також не допомагає.
Питання:
  • Що треба зробити, аби "вживані" камери можна було підключити до реєстратора?
  • Чи в паролі справа?
  • Раніше камери могли підключатися до іншого реєстратора. Чи могли вони прив'язатися до його MAC-адреси при ініціалізації?
  • Чи є якась інструкція із розбирання камер IPC-F22AP та IPC-T22AP з метою скидання налаштувань? І які саме контакти там необхідно закорочувати?
  • Навіть нові камери, які без проблем під'єднуються, недоступні в браузері за IP (ані на порту 80, ані на 37777; HTTP / HTTPS — різниці немає). Чому?
Заздалегідь дякую.
 
Останнє редагування:

Техпідтримка VidiMost.com

Спеціаліст
Команда форуму
Добрий день, у вас запитує пароль, бо той стандартний пароль що на етикетці (Код активації) змінили на інший, навіть при скиданні кнопкою цей пароль не завжди скидається. Зверніться на service.global@imoulife.com для відв'язки пристрою. Або передайте камери на сервіс для повного скидання налаштувань.

У більшості камер Imou немає веб-інтерфейсу, тому ви не можете зайти через браузер.
 

saman

New member
Добрий день, у вас запитує пароль, бо той стандартний пароль що на етикетці (Код активації) змінили на інший, навіть при скиданні кнопкою цей пароль не завжди скидається. Зверніться на service.global@imoulife.com для відв'язки пристрою. Або передайте камери на сервіс для повного скидання налаштувань.

У більшості камер Imou немає веб-інтерфейсу, тому ви не можете зайти через браузер.
Дякую!
 
Зверху